Tuesday, January 21, 2020

پاور سانروف، پاور ویندوز و آینه تاشو برقی فابریک جک اس3







پاور ویندوز جک اس 3
در خصوص پاور ویندوز جک اس 3 باید بدانیم که :سیستم پاور ویندوز یعنی بالا و پایین رفتن خودکار شیشه ی خودرواین سیستم یکی از تکنولوژی هایی است که کمک زیادی در جهت امنیت خودرو در سال های اخیر کرده است.تا به حال براتون اتفاق افتاده که هنگام ترک ماشین شیشه ای پایین مونده باشه؟تا به حال شنیدین سیستمی هست که هنگام ترک خودرو و با قفل کردن آن تمامی شیشه ها بسته میشن؟امروزه کمتر خودرویی به بازار عرضه می شود که مجهز به پاور ویندوز نباشد.بیشتر رانندگان نیز به داشتن چنین قابلیتی بر روی خودروی خود خو گرفته اند.بنابراین طبق عادت دیگر کسی هنگام پیاده شدن شیشه های خودرو را بالا نمی برد.اساس کارکرد این سیستم بدین صورت می باشد که با فشار دادن کلید لاک ریموت خودرو شیشه های خودرو به ترتیب چک شده است و در صورت پایین بودن این سیستم مبادرت به بستن اتوماتیک شیشه ها خواهد نمود.بر این اساس رانندگان نیازی به بالابردن شیشه ها پس از خروج از خودرو و اطمینان از بازنماندن آنها نخواهند داشت

مکانیسم بالابری پاور ویندوز جک اس 3
مکانیسم بالا بری در واقع سیستم اصلی و قلب پاور ویندوز محسوب می شود.
نیروی بالا روندگی پاور ویندوز در اکثر خودروها از اتصالی ظریف برای بالا آوردن شیشه استفاده می کند در حالی که آن را تراز نیز نگه می دارد.
یک موتورالکتریکی کوچک به یک دنده ی مارپیچی و چندین چرخ دنده ی دیگر وصل می شود .این نیروی کاهش دنده ی زیادی تولید می کند که گشتاور کافی برای بالا آوردن شیشه را تولید می کند.
یکی از مهمترین مشخصه های پاور ویندوزها این است که به زوز قابل باز شدن نیستند. دنده ی مارپیچی در مکانیسم حرکت مسئولیت حرکت را به عهده دارد. بسیاری از دنده های مارپیچی بخاطر زاویه ی تماس بین دنده و مارپیچ دارای قابلیت قفل خودکار هستند.مارپیچ می تواند دنده را بچرخاند اما دنده نمی تواند مارپیچ را بچرخاند.

پاور سانروف، پاور ویندوز و آینه تاشو برقی فابریک جک اس3، از مزایای این آپشن بسته شدن همزمان سانروف و آینه خودرو هنگام قفل کردن درب خودرو و ترک آن است ، نشانی دفتر مرکزی: خیابان بهشتی- خیابان سهروردی شمالی - کوچه شهرتاش- پلاک 65 - واحد همکف، شماره های تماس : 09103077796-09123077796-02188544437-02188540214-02177638272 www.smartoption.ir




No comments:

Post a Comment