Sunday, September 27, 2020

پاور ویندوز اچ سی کراس





مکانیسم بالابری پاور ویندوز اچ سی کراس
مکانیسم بالا بری در واقع سیستم اصلی و قلب پاور ویندوز محسوب می شود.
نیروی بالا روندگی پاور ویندوز در اکثر خودروها از اتصالی ظریف برای بالا آوردن شیشه استفاده می کند در حالی که آن را تراز نیز نگه می دارد.
یک موتورالکتریکی کوچک به یک دنده ی مارپیچی و چندین چرخ دنده ی دیگر وصل می شود .این نیروی کاهش دنده ی زیادی تولید می کند که گشتاور کافی برای بالا آوردن شیشه را تولید می کند.
یکی از مهمترین مشخصه های پاور ویندوزها این است که به زوز قابل باز شدن نیستند. دنده ی مارپیچی در مکانیسم حرکت مسئولیت حرکت را به عهده دارد. بسیاری از دنده های مارپیچی بخاطر زاویه ی تماس بین دنده و مارپیچ دارای قابلیت قفل خودکار هستند.مارپیچ می تواند دنده را بچرخاند اما دنده نمی تواند مارپیچ را بچرخاند.
اطلاعات فنی پاور ویندوز اچ سی کراس
اتصال یک بازویی بلند دارد که به یک میله که قسمت تحتانی پنجره را نگه می دارد متصل است.قسمت انتهایی بازو می تواند درون یک شیار لیز بخورد در حین اینکه شیشه در حال بالا آمدن است.در انتهای دیگر میله صفحه ی بزرگی قرار دارد که دندانه های بزرگی دارد و موتور دنده ی بزرگی را می چرخاند که این دهانه ها را درگیر می کند.چنین اتصال یکسانی اغلب در ماشین های دارای پنجره های دستی استفاده می شود، اما به جای اینکه یک موتور دنده را بچرخاند دسته ی میل لنگ آن را می چرخاند.


No comments:

Post a Comment