Sunday, December 9, 2018

کاربرد و مزیت کیت کروز کنترل

اگرچه بعضی از مردم از رانندگی در مسیرهای خلوت برای چندین کیلومتر لذت می‌برند، اما برای برخی دیگر ممکن است این کار خسته کننده باشد. حفظ سرعت ایمن و ثابت بزرگراه همیشه کار آسانی نیست. خستگی قطعا می‌تواند عواقب مخربی بر روی رانندگی شما داشته باشد و توجه شما را از حفظ سرعت مناسب کم کند، ممکن است محدودیت سرعت را نادیده بگیرید. پلیس راهنمایی و رانندگی ممکن است در مسیر شما باشد و از شما بخواهد تا خودروی خود را کنار بزنید.

Advantage of cruise control

در عین حال، سرعت ناپایدار همچنین باعث می‌شود که وسیله نقلیه شما مصرف سوخت بیشتری داشته و عملکرد شما در حین رانندگی را تحت تاثیر قرار دهد. این اتفاق با استفاده از یک سیستم کنترل کروز بسیار کارآمد رخ نخواهد داد. اما اگر سیستم شما آسیب دیده باشد، یک کیت کروز کنترل فرمان ممکن است مورد نیاز باشد.

سیستم کروز کنترل چگونه کار می‌کند

کروز کنترل وسیله نقلیه شما مشکلات حفظ سرعت مناسب در بزرگراه‌ها و خطوط سرعت را حذف می‌کند. سیستم کامپیوتری به راحتی می‌تواند سرعت خودرو را از طریق تنظیم موقعیت دریچه گاز خودرو تنظیم کند. سیگنال‌های ارسالی از سنسور اجازه می‌دهد تا سیستم بداند که سرعت وسیله نقلیه چقدر است و با توجه به آن موقعیت دریچه گاز را برای کنترل سرعت مورد نظر تنظیم می‌کند.
سیستم کروز کنترل وسیله نقلیه به راحتی می‌تواند از طریق سوئیچ روی فرمان یا اهرم سیگنال چرخشی فعال شود. این سوئیچ دارای دکمه تنظیم / شتاب برای حفظ سرعت یا شتاب ایمن، تنظیم سرعت از پیش تعیین شده هنگامیکه سیستم غیر فعال شده است، گزینه‌ای برای کاهش تدریجی سرعت، و در برخی از سیستم‌ها، دکمه روشن / خاموش برای فعال و غیر فعال سازی سیستم است. ترمز و کلاچ نیز می‌تواند برای غیرفعال کردن سیستم مورد استفاده قرار گیرد.


Cruise control application

خرید یک کیت کروز کنترل فرمان جدید

اگر سیستم کروز کنترل فابریک به طور ناگهانی از کار بیافتد یا عملکرد نامناسبی داشته باشد، کیت کروز کنترل یک الزام خواهد بود. این گزینه را می‌توانید با مجموعه‌ای مناسب از اجزای مختلف که در فروشگاه قطعات خودرو و نمایندگی‌های مجاز قابل خریداری است، به خودروی خود اضافه کنید.
اگر شما مایل به خرید یک کیت کروز کنترل در بازار هستید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
  • مشخصات خودرو : برای انتخاب یک گزینه کیت مناسب، شما باید قطعات مورد نظر را با توجه به مشخصات وسیله نقلیه خود پیدا کنید. شما باید یک سیستم کروز کنترل انتخاب کنید تا چندین سال برای شما کارآیی داشته باشد که وابسته به مدل و سال ساخت وسیله نقلیه شما، در کنار سایر جزئیات مانند نوع موتور، است. با سفارشی سازی گزینه مورد نظر خود، شما قادر به پیدا کردن کیت کروز کنترل مناسب خواهید بود که می‌تواند بدون هیچ زحمتی نصب شود. شما می‌توانید مطمئن باشید که سیستم، اگر به درستی نصب شده باشد، تنها با یک اشاره به سوئیچ کار خواهد کرد.
  • سخت افزار و اجزای موجود در کیت کروز کنترل فرمان : برای جایگزینی، شما باید اطمینان حاصل کنید که کیت نه تنها تمام سخت افزار مورد نیاز را دارا است بلکه اجزای سازنده و سبک آن مشابه و یا با سیستم خودرو مطابقت داشته باشد.
  • نصب و راه اندازی: با استفاده از نوع مناسب کیت، مشکل زیادی با نصب آن نخواهید داشت. برخی از کیت‌ها نیاز به سیستم پلاگین دارند. آنها به راحتی می‌توانند دارای اتصال سیمی باشند چرا که با طراحی خودرو مطابقت دارند.
  • سازنده قابل اعتماد: کروز کنترل خودرو نه تنها خستگی ناشی از رانندگی را کاهش می‌دهد، بلکه همچنین به شما در رانندگی با خیال راحت‌تر کمک می‌کند و به شما امکان بهره‌وری بهتر از سوخت را می‌دهد. با توجه به این مزایا، می‌خواهید یک کیت کروز کنترل قابل اطمینان داشته باشید که نه تنها مناسب خودروی شما است، بلکه همچنین کارآیی خوبی خواهد داشت. این در صورتی امکان پذیر است که این سیستم از مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشد.

No comments:

Post a Comment