Sunday, December 23, 2018

مانیتور پشت سری – قسمت یک

بهترین راه برای اضافه کردن تصاویر ویدیویی به صندلی‌های عقب ماشین

زمانی این مدل مانیتور را تنها می‌توانستیم در لیموزین‌ها پیدا کنیم و اکنون دارای اتصال وای فای و جک ورودی HDMI، صفحه لمسی، اتصال با سیستم صدای ماشین و غیره است!
مانیتورهای پشت صندلی‌های جلو زمانی بخشی از لیموزین‌های مجلل بودند و اکنون می‌توانند زندگی را برای مسافرین عقب ماشین راحت‌تر کنند. معمولا آنها را با نام مانیتور پشت سری می‌شناسیم، که تقریبا قابلیت وصل شدن به هر منبعی را دارند و ذهن افراد جوان (و پیرتر) را برای مدت زیادی مشغول نگه می‌دارند. مطمئنا رانندگی می‌تواند تجربه بسیار لذت بخش‌تری باشد، اگر مسافرین شما سرگرم باشند. این مانیتورها به راحتی به سیستم دی وی دی فابریک ماشین متصل می‌شوند و تصاویر را برای سرنشینان عقب نمایش می‌دهند.
سفارش این مانیتور به صورت کارخانه‌ای در ماشین خود می‌تواند هزینه بسیار زیادی را در بر داشته باشد، حتی اگر جزو گزینه‌های مخصوص نباشد. علاوه بر این، این مانیتورها را می‌توان در داخل جاسری‌هایی قرار داد که به صندلی ماشین متصل هستند.
Rear Seat Monitor

اگر خودروی شما دارای جاسری‌های قابل بیرون آوردن است، این امکان را در اختیار دارید که آنها را با جاسری‌های قابل حمل و دارای مانیتور عوض کنید. مانیتورهای ما نه تنها دارای بروزترین فناوری هستند، بلکه دارای ظاهر زیبا و جاسری‌های راحت نیز هستند که به اندازه کافی برای ادغام با تجهیزات ساخت کارخانه به خوبی ساخته شده‌اند.
به محض درآوردن جاسری‌های ماشین خود، محصولات ما به راحتی در جای خود قرار خواهند گرفت. اگرچه بیشتر مراحل سیم کشی از قبل انجام شده‌اند، اما تعدادی از اتصالات الکتریکی جزئی هنوز هم مورد نیاز خواهند بود.
در هنگام تصمیم گیری در مورد این مانیتورها، در صورت علاقه به استفاده از رسانه­‌های مختلف (مانند ورودی گوشی هوشمند، بازی‌های ویدیویی و غیره) جک‌های ورودی دوگانه گزینه مطلوبی خواهند بود. هر دوی این جک‌های ورودی می‌توانند به صورت هم زمان مورد استفاده قرار گیرند و تنها لازم است که کاربر از طریق کنترل از راه دور در میان آنها جابجا شود.
تقریبا 80% از مانیتورهای پشت سری که ما می‌فروشیم دارای ورودی دوگانه هستند و در صورت تمایل به آنها باید گزینه مربوط به این نوع از ورودی را علامت بزنید. با استفاده از گزینه‌های دیگر می‌توانید جستجوی خود را بر اساس اندازه صفحه، رنگ و بسیاری از ویژگی‌های دیگر محدودتر کنید. در ادامه این ویژگی‌ها را با هم دیگر خواهیم دید و مزایای هر کدام را توضیح خواهیم داد.

مانیتور با فرستنده مادون قرمز (IR) داخلی

سیگنال‌های مادون قرمز موج‌های انرژی الکترومغناطیسی هستند. مانیتورهای پشت سری به همراه فرستنده IR قادر به پخش صدا در هدفون‌های دارای مادون قرمز هستند و قابلیت اتصال بی سیم را فراهم می‌آورند. به استثنای چند دستگاه کم قیمت، تقریبا 97% محصولات ما دارای چنین گزینه‌ای هستند. یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما انتخاب مانیتورهایی با کنترل از راه دور و یا بدون آن است.

مانیتور با فرستنده FM داخلی

فرستنده FM داخلی قادر است سیگنال‌های صدا را به پخش کننده ماشین بفرستد، بنابراین صدای مانیتورها را می‌توان در سیستم پخش کننده ماشین شنید. بعد از تعیین موج FM که در منطقه شما مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانیتور و پخش کننده ماشین خود را بر روی آن فرکانس تنظیم کنید. نزدیک به نصف محصولات ما دارای قابلیت پخش FM هستند.

No comments:

Post a Comment