Saturday, December 1, 2018

بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند TTC

بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc محصولی است که به عنوان لوازم یدکی و لوازم جانبی خودرو طبقه بندی می‌شود. این محصول بر روی سیستم تعلیق خودرو یعنی بر روی فنری که دور کمک فنر خودرو قرار دارد، نصب شده و باعث افزایش راحتی و ایمنی در رانندگی می‌شود. این محصول با تجربه و تکنولوژی 20 ساله ساخته شده است.
TTC Urethane Buffers Shock Absorber

فن آوری جدید در بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc

فن آوری جدید TTC، دارای تعدادی سوراخ بیضی شکل بر روی سطوح بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc است که ارتعاش را بر روی کمک فنر پخش می‌کند و یک توزیع یکسان در کل زمان ارائه می‌کند. این تکنولوژی جدید نتیجه یک دوره تحقیقاتی طولانی و سرمایه گذاری در توسعه این تکنولوژی بوده است.

مواد جدید در ساخت

مواد سازنده بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc از اورتان شفاف تشکیل می‌شوند. در بازار لوازم خودرو، این محصول یکی از بهترین‌ها بوده و با همکاری شرکت “Nike”، بهترین شرکت ورزشی در جهان، که از این اورتان در کفش و لباس‌های خود استفاده می‌کند، تولید می‌شود. با استفاده از مواد الماسی در طراحی بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc؛ عملکرد آن قوی‌تر و به مراتب بهتر از ضربه گیرهای برندهای دیگر است.
(در قرارداد جدید مواد انحصاری سازنده TTC مواد منحصر بفردی وجود دارد بنابراین نمی‌توان آن را در حالت‌های شبیه سازی ضربه گیر مورد استفاده قرار داد) اورتان در برابر مواد و شرایط محیطی مختلف مقاوم است و در هنگام هر تغییر شکلی به شکل اولیه خود بازمی‌گردد. این ماده جدیدی است که انعطاف آن امکان پذیر است.

ویژگی‌های بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc

  1. با شناخت نسبت بهینه مخلوط برای پلی اورتان خالص، بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc دارای مقاومت حرارتی بالا، مقاومت در برابر سرما و در برابر روغن است. بنابراین، می‌توان آن را برای همه مناطق و شرایط آب و هوایی استفاده کرد. این ماده همچنین دارای دوام بالایی است.
  2. کشش و قدرت جذب بالای این محصول به طور موثر انواع ارتعاش‌ها را جذب می‌کند.
  3. سایزهای مختلف بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc می‌تواند در بیشتر اتومبیل‌های جهان مورد استفاده قرار گیرد.
  4. این محصول می‌تواند از سیستم جذب ارتعاش اتومبیل در برابر ارتعاش‌های غیر قابل پیش بینی محافظت کند و احساس تعادل در حین چرخش را فراهم کند. نقش اصلی آن افزایش راحتی در هنگام رانندگی و ایجاد رانندگی با ایمنی بیشتر است. بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc از سیستم جذب ارتعاش (فنرها، کمک فنرها و جلوبندی) محافظت می‌کند و دوام آن را افزایش می‌دهد. این محصول در مقایسه با قیمت آن بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد.

مزایا

  1. رانندگی راحت در هنگام عبور از جاده‌های خشن و سرعت گیرها.
  2. هنگام عبور از پیچ‌های تند، با استفاده از کنترل کشش فنرهای کمک فنر، از کشیدگی خودرو جلوگیری می‌کند.
  3. با بهبود ضربه به کمک فنر، خستگی در هنگام رانندگی در مسافت‌های طولانی را کاهش می‌دهد.
  4. از سیستم ارتعاش در برابر ارتعاش‌های غیر قابل پیش بینی محافظت می‌کند (دوام آن را بیش از 2 بار افزایش می‌دهد)
  5. با تنظیم ارتفاع خودرو، یک تجربه رانندگی متعادل را ارائه می‌دهد.

No comments:

Post a Comment