Sunday, December 30, 2018

مانیتور پشت سری – قسمت دو

مانیتور پشت سری با امکانات مختلفی ارائه می‌شود و در زیر به تعدادی از این امکانات اشاره خواهیم کرد.
Rear entertainment monitor

پخش کننده DVD

ما مجموعه بزرگی از انواع مانیتور برای صندلی عقب داریم که دارای پخش کننده DVD هستند و این مجموعه بیش از یک سوم از محصولات را تشکیل می‌دهند. بسته به طراحی مانیتور، DVD ها ممکن است از کنار یا از پایین دستگاه وارد آن شوند. مانیتورهای ما دارای پخش کننده DVD از شرکت‌های Concept، Boss، Planet Audio، Sound Storm Lab، Power Acoustik و Tview هستند. مانیتور به راحتی به DVD فابریک خودرو متصل شده و شما می‌توانید تصاویر را بر روی این مانیتور پخش کنید.
از آنجا که بسیاری از این پخش کننده‌های DVD ارزش بسیار بالایی دارند، این احتمال وجود دارد که آنها به همراه تجهیزات پیچیده دیگری که مورد بحث قرار دادیم در دسترس نباشند. نگاهی دقیق به لیست ویژگی‌های هر محصول می‌تواند جزئیات و خصوصیات زیادی را برای شما فراهم آورد.

جک‌های ورودی HDMI

رابط چندرسانه­‌ای با وضوح بالا (HDMI) نوعی اتصال دیجیتالی ویدیویی/صوتی بوده که از طریق کابل HDMI در دسترس است. چنین چیزی را می‌توان با اتصال به گوشی هوشمند، پخش کننده DVD قابل حمل یا دستگاه‌های دیگر فراهم آورد. برای مثال، تمامی چیزهایی که در گوشی هوشمند می‌بینید و می‌شنوید را در مانیتور خواهید دید، خواه ایمیل‌های خود را چک کنید، از رسانه‌های جمعی دیدن کنید، ویدیو تماشا کنید، به موسیقی گوش کنید یا هر چیز دیگری که در سر داشته باشید. در توصیف بعضی از محصولات از عبارت “پورت USB” یا ورودی HDMI استفاده شده است. گزینه­ HDMI ما به شما اجازه می‌دهد چنین مانیتورهایی را در جستجوی خود مشاهده کنید.
مانیتور پشت سری دارای وای فای می‌توانند به صورت بی سیم به هر گوشی هوشمند یا لپ تاپی وصل شوند تا تصاویر آنها را نشان دهند. این نوع از مانیتورها به کابل HDMI نیازی ندارند. برای مثال، محصول Concept 9 Chameleon Headrest WIFI در دو نوع، با پخش کننده یا بدون پخش کننده DVD در دسترس هستند.

جک هدفون

اگر می‌خواهید به شیوه معمول از هدفون استفاده کنید، در لیست محصولات ما می‌توانید به دنبال آنها بگردید. از آنجا که تقریبا دو سوم مانیتورهای ما چنین چیزی دارند، پیدا کردن آنها کار چندان سختی نخواهد بود.

قابلیت صفحه لمسی

اگر به دنبال راحتی صفحه لمسی هستید، تعدادی از محصولات ما چنین گزینه‌ای را در خود جای داده‌اند و از میان آنها می‌توان به Soundstream 6.5” Headrest Touchscreen Monitor و Power Acoustik 8.8” Dark Gray Headrest LCD Monitor اشاره کرد. Power Acoustik 9” Headrest Touchscreen Monitor به همراه پخش کننده DVD. این دستگاه‌های دارای صفحه لمسی راحتی بسیاری را از لحاظ کاربرد عرضه می‌کنند، در هر صورت استفاده از آنها بسیار راحت است و تمامی افراد می‌توانند بدون مشکلی با این مانیتورهای لمسی کار کنند.

کاورهای قابل تعویض

قابل درک است که گاهی اوقات جابجا کردن مانیتور به یک ماشین جدید ضروری است، پس ما مانیتورهایی را ارائه می‌دهیم که دارای 3 کاور قابل تعویض هستند و هر کدام رنگ متفاوتی دارند. برای سازگاری با بیشتر ماشین‌ها، رنگ‌ها به صورت سیاه، برنزه و خاکستری هستند. مجموعه ما از Sound Storm Lab، Planet Audio، BOSS و Tview و انواع مارک‌ها و برندهای معروف دیگر تشکیل شده است.
زمانی که کیفیت بالا، ظاهر عالی و نصب آسان مانیتورهای ما را در نظر می‌گیرید، هیچ دلیلی برای منتظر ماندن وجود ندارد. اما از ما نپرسید: از مشتریان قبلی ما سوال کنید که چه نظری در مورد ما دارند (و احتمالا می‌دانیم که چه پاسخی خواهند داد!).

No comments:

Post a Comment